Zdravlje

Pitanje vezano za slabu erekciju

Zdravo, živo!

Moderator: IriS

Postod kristijanbgd » 15 Avg 2010, 23:17

Imam problem sa erekcijom, tj polni organ kada se digne nije tvrd kao sto je nekada bio, vec mnogo meksi....

Da li postoji i koji je nacin da se to vrati na staro? Da li su tablete tipa Potencijal nesto sto bi moglo da pomogne?

Pozdrav svima
 
Postovi: 3
Pridružio se: 15.08.2010

Postod Tungi » 15 Avg 2010, 23:20

Mora da si dobro zagoreo...Frustrirajuce,zna da bude.
Korisnikov avatar
off ones nut
 
Postovi: 19885
Pridružio se: 26.02.2008

Postod kristijanbgd » 15 Avg 2010, 23:41

ne toliko, ali smeta dosta :)

ima li neko neki savet, da li je neko probao Potencijal i koliko kosta?
 
Postovi: 3
Pridružio se: 15.08.2010

Postod Loni » 15 Avg 2010, 23:56

Ne budi surov Tungi, čovek lepo pita.

Ja mislim da je dobra vijagra.
No nisi rekao koliko ti je godina, u kakvom su ti stanju srce, vid i sluh.

Ukoliko je nešto od toga slabo, uzmi vijagru samo jedno mna 10 dana i to pola pilule.
U početku će ti biti dovoljno triput mesećno da vodiš ljubav,
a kasnije stanje može da se popravi samo od sebe.

Mislim da je dosta važno i bavljenje sportom jer time se organizam PROKRVI,
pa i to erekcija lakše dolazi.
Korisnikov avatar
 
Postovi: 4427
Pridružio se: 18.08.2004
Lokacija: Marsovska Mitrovica

Postod Sanja Steppenwolfin » 16 Avg 2010, 04:48

i ja imam slican problem... :hypno:
Korisnikov avatar
 
Postovi: 11889
Pridružio se: 16.10.2009

Postod spliff » 16 Avg 2010, 05:18

viagra does help
potencial, not so sure
Korisnikov avatar
rolling master
 
Postovi: 24627
Pridružio se: 12.08.2004
Lokacija: belgrade, serbia

Postod Vel boy » 16 Avg 2010, 05:24

[qurl=http://www.gay-serbia.com/forum/viewthread.php?viewpost=1946080#pid1946080]Originally posted by Sanja Steppenwolfin[/qurl]

i ja imam slican problem... :hypno:



:smeh: :pucaodsmeha: joj Sanja Sanjice :kiss:
Korisnikov avatar
test
 
Postovi: 13710
Pridružio se: 12.07.2004
Lokacija: Pennsylvania/Alleghenia

Postod KiWi » 16 Avg 2010, 06:23

Proveri nivo testosterona u krvi ... moze da bude to. A moze da bude i losa cirkulacija.

Ipak, najviše šanse ima da je problem u glavi ...
Korisnikov avatar
 
Postovi: 17423
Pridružio se: 24.09.2003
Lokacija: Pančester (ArrowStables)

Postod deran » 16 Avg 2010, 06:56

glava,ne glava,pravac kod lekara...sve je to ok,i saveti i iskustva,al stručnost je ipak najvažnija...
Korisnikov avatar
kulambara
 
Postovi: 10134
Pridružio se: 24.06.2007
Lokacija: selo

Postod kyrgyz » 16 Avg 2010, 09:50

[qurl=http://www.gay-serbia.com/forum/viewthread.php?viewpost=1945667#pid1945667]Originally posted by kristijanbgd[/qurl]

Imam problem sa erekcijom, tj polni organ kada se digne nije tvrd kao sto je nekada bio, vec mnogo meksi....

Da li postoji i koji je nacin da se to vrati na staro? Da li su tablete tipa Potencijal nesto sto bi moglo da pomogne?

Pozdrav svima





Vreme ti je da postanes pasivan....:fuck:
Korisnikov avatar
 
Postovi: 647
Pridružio se: 03.05.2010

Postod antibiotic » 16 Avg 2010, 10:56

Nemoj da gutas nikakve pomagace tipa viagra da bi sebi pomogao ako bas ne moras.
Prepostavljam da ti se ne dize skroz ne samo u seks. kontaktu s nekim, vec i dok masturbiras.
Najverovatnije da imas neku blokadu u glavi iz nekog razloga, probaj da shvatis u cemu je rec; Sta te stvarno lozi, a sta ne, da li si skoro imao neki traumaticno iskustvo ili saznanje itd.

U svakom slucaju treba da se obratis lekaru.
Korisnikov avatar
 
Postovi: 6770
Pridružio se: 13.02.2008

Postod Mage » 16 Avg 2010, 11:27

Idi kod lekara :doktor:

Ja sam pre 3 godine isto imao problem sa erekcijom i svršavanjem pa sam lepo otišao kod lekara, on mi preporučio neke "žen šen" tablete i od toga mi se vratila funkcija :)
Korisnikov avatar
the apprentice
 
Postovi: 4026
Pridružio se: 12.01.2010
Lokacija: The Forgotten Realms

Postod Anhedonie » 16 Avg 2010, 11:31

^ Zen sen cini cuda! Za SVE! Meni je bas ukusan onako kad se pije iz onih malih bocica :awesome:
Korisnikov avatar
 
Postovi: 15893
Pridružio se: 03.01.2010

Postod simarrgL* » 16 Avg 2010, 13:14

[qurl=http://www.gay-serbia.com/forum/viewthread.php?viewpost=1946080#pid1946080]Originally posted by Sanja Steppenwolfin[/qurl]

i ja imam slican problem... :hypno:


polomio se strap? :lol:
Korisnikov avatar
 
Postovi: 3218
Pridružio se: 15.01.2009
Lokacija: beograd

Postod kristijanbgd » 16 Avg 2010, 14:23

recite mi kom lekaru treba da se obratim, tj da li urologu ili vec kome, kao i gde mogu u Bg-u da nadjem doktore zaduzene za ova pitanja?
 
Postovi: 3
Pridružio se: 15.08.2010

Postod Franck Whitson » 16 Avg 2010, 14:26

Proveri nivo secera u krvi.
Korisnikov avatar
 
Postovi: 747
Pridružio se: 12.07.2004
Lokacija: Sunset Boulevard

Postod ns.happy » 16 Avg 2010, 16:53

[qurl=http://www.gay-serbia.com/forum/viewthread.php?viewpost=1946126#pid1946126]Originally posted by kyrgyz[/qurl]

[qurl=http://www.gay-serbia.com/forum/viewthread.php?viewpost=1945667#pid1945667]Originally posted by kristijanbgd[/qurl]

Imam problem sa erekcijom, tj polni organ kada se digne nije tvrd kao sto je nekada bio, vec mnogo meksi....

Da li postoji i koji je nacin da se to vrati na staro? Da li su tablete tipa Potencijal nesto sto bi moglo da pomogne?

Pozdrav svima





Vreme ti je da postanes pasivan.... :fuck:

a znaci to je tvoj razlog?


misim... ono misim... :gubitnik:


[qurl=http://www.gay-serbia.com/forum/viewthread.php?viewpost=1946100#pid1946100]Originally posted by deran[/qurl]

glava,ne glava,pravac kod lekara...sve je to ok,i saveti i iskustva,al stručnost je ipak najvažnija...

:up:
Korisnikov avatar
 
Postovi: 14227
Pridružio se: 30.07.2006

Postod ns.happy » 16 Avg 2010, 16:54

[qurl=http://www.gay-serbia.com/forum/viewthread.php?viewpost=1946379#pid1946379]Originally posted by kristijanbgd[/qurl]

recite mi kom lekaru treba da se obratim, tj da li urologu ili vec kome, kao i gde mogu u Bg-u da nadjem doktore zaduzene za ova pitanja?

pa sad, ni jednom specijalisti ne mozes tek tako, bez uputa lekara opste prakse. u zavisnosti od tvog slucaja, moze biti kardiolog, urolog, psiholog, psihijatar...
Korisnikov avatar
 
Postovi: 14227
Pridružio se: 30.07.2006

Postod Sanja Steppenwolfin » 16 Avg 2010, 16:56

[qurl=http://www.gay-serbia.com/forum/viewthread.php?viewpost=1946272#pid1946272]Originally posted by simarrgL*[/qurl]

[qurl=http://www.gay-serbia.com/forum/viewthread.php?viewpost=1946080#pid1946080]Originally posted by Sanja Steppenwolfin[/qurl]

i ja imam slican problem... :hypno:


polomio se strap? :lol:



:smeh:

Orlando kupuje vec novi :zvezda:

a evo poslusacu i kyrgyz-ijev savet, mozda treba da predjem u pasivne :burner:
Korisnikov avatar
 
Postovi: 11889
Pridružio se: 16.10.2009


Povratak na Zdravlje